یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

اي به خالِ لب دلدار گرفتار بيا
اي انالحق زده منصور سَرِدار بيا
بلبل باغ خزان ديده اين شهر غريب!
يك نفس بهر خدا جانب گلزار بيا
يوسف مصر دلم دست من و دامن تو
صف زده خيل خريدار به بازار بيا
سوي ميخانه شدي دم ز لب يار زدي
اي تو از مسجد و از مدرسه بيزار بيا
»گيرم‏اكنون غم‏خود نيست‏غم‏ما هم‏نيست«؟
اي همه مهر و وفا جانب غمخوار بيا
به زيارتكده پير خرابات شدي
مست و مخمور ز جام دو لب يار بيا
پير عرفاني ما شرع گرفت از تو چراغ
اي تو خورشيد فروزان شب تار بيا
اشك مي‏بارم ازين ديده مگر باز آئي
به تسلاّي دل و چشم گُهربار بيا
اي مسيحاي زمان زخم دلم ناسور است
به شفاي من دلخسته بيمار بيا
رفتي و خون ز دل و ديده من جاري شد
اي اميد دل «خندانِ» دل افكار بيا

 

 

شكراله شيرواني «خندان»

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با دلی‌ آرام‌ و قلبی‌ مطمئن‌ و روحی‌ شاد و ضمیری‌ امیدوار به‌ فضل‌ خدا از خدمت‌ خواهران‌ و برادران‌ مرخص‌، و به‌ سوی‌ جایگاه‌ ابدی‌ سفر می‌کنم‌. و به‌ دعای‌ خیر شما احتیاج‌ مبرم‌ دارم‌. و از خدای‌ رحمان‌ و رحیم‌ می‌خواهم‌ که‌ عذرم‌ را در کوتاهی‌ خدمت‌ و قصور و تقصیر بپذیردو از ملت‌ امیدوارم‌ که‌ عذرم‌ را در کوتاهی ها و قصور و تقصیرها بپذیرند. و با قدرت‌ و تصمیم‌ اراده‌ به‌ پیش‌ روند و بدانند که‌ با رفتن‌ یک‌ خدمتگزار درسدّ آهنین‌ ملت‌ خللی‌ حاصل‌ نخواهد شد که‌ خدمتگزاران‌ بالا و والاتر در خدمتند، والله نگهدار این‌ ملت‌ و مظلومان‌ جهان‌ است.

والسلام‌ علیکم‌ و علی‌ عبادالله الصالحین‌ و رحمة‌الله و برکاته‌

1بهمن 1361 ،  26جمادی الثانی 1403

 

روح‌الله الموسوی‌ الخمینی

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

اگر کسی بخاطر تأمین نمایندگی در مجلس بعدی، به صاحبان ثروت و قدرت نزدیک شود، خدا از این کار بسیار زشت نمی گذرد و انتقام الهی، حتماً بر سرنوشت او اثر خواهد گذاشت، ضمن اینکه این گونه کارها بر جامعه هم اثر منفی می گذارد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با تشریح سناریوی سلطه گران برای «تضعیف اقتصاد ایران، ایجاد اختلاف میان مسؤولان و کمرنگ کردن اعتقادات و احساسات اسلامی» بر ضرورت هم افزایی و مدارای متقابل مجلس و دولت و فصل الخطاب بودن قانون تأکید کردند

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
 

ایوان ریدلی به دلیل دستگیریش توسط طالبان در سال ۲۰۰۱ در بین روزنامه نگاران معروف است او پس از آزادی از دست طالبان به دین اسلام گروید.

به گزارش «زن فردا»، خانم ریدلی روزنامه نگاری انگلیسی است که به دلیل دیدگاههای صریحش در دفاع از اسلام در بین مسلمانان اروپایی شناخته شده است.

در روزهای پس از واقعه ۱۱سپتامبر ۲۰۰۱میلادی که آمریکا آماده حمله به افغانستان می‌شد،خبر دستگیری یک خبرنگار زن انگلیسی به نام ایوان ریدلی در افغانستان توسط حکومت طالبان، یکی از تیترهای مهم اخبار جهان شد.

وی گرچه خود را با چادر و برقعه زنان افغانی پوشانده بود و سوار بر قاطری وارد خاک افغانستان شده بود ولی مورد شناسائی مأموران طالبان قرار گرفت و به اتهام جاسوسی برای آمریکا دستگیر شد و پس از اشغال افغانستان توسط آمریکا، آزاد شد و با بدرقه رسمی حامد کرزای به انگلستان بازگشت.

پس از یک سال بار دیگر خبری در مورد این خبرنگار از رسانه‌ها در دنیا منتشر شد واین بار خبر، خبر رهایی و آزادی او از قید ضلالت و مشرف شدن او به اسلام بود.

1_3703اسلام آوردن
یکی از مجلات آمریکایی پس از اسلام آوردن با وی مصاحبه‌ای انجام داد، وی با بیان چگونگی روی آوردن به اسلام، گفت که شاید برای بسیاری خبر اسلام آوردن من قابل هضم نباشد.

ریدلی در پاسخ به این سؤال که چرا به دین اسلام روی آورده گفت: «پس از دستگیری، طالبان مرا پیش امام مسجدی بردند و قبول اسلام را به من پیشنهاد کردند. من فکر کردم که اگر پیشنهادشان را بپذیرم خیال می‌کنند که استقلال رأی ندارم و اگر نپذیرم، از مخالفین اسلام قلمداد می‌شوم. نهایتاً وعده کردم که پس از آزادی، در لندن به مطالعه و بررسی اسلام و قرآن بپردازم؛ حسب وعده پس از آزادی به تحقیق و بررسی پرداختم. پس از پایان تحقیق، قدرت روحی و روانی عجیبی در خود احساس کردم و حقایقی که در نتیجۀ این تحقیق و بررسی به آنها پی برده بودم تأثیر شگرفی بر من گذاشت».

وی در پاسخ به این سوال که چه بُعدی از اسلام شما را تا این حد شیفته و مجذوب خود کرد گفت: نمی‌توان به بُعد خاصی اشاره کرد؛ البته می‌توان علت آن را بوجود آمدن دید منفی نسبت به جهان مسیحیت بیان کرد. سربازان اسرائیلی مقدس‌ترین مکان مسیحیان و محل تولد حضرت مسیح، کلیسای (Hurrah Of Nativity) را به گلوله بستند اما کشیشها و مسیحیان هیچ عکس‌العملی از خود نشان ندادند و سکوت کردند؛ وقتیکه هتک حرمت مقدس‌ترین مکان مذهبی برای آنها اهمیت ندارد، چگونه به تعلیمات و گفته‌هایشان تن دهم؟

این زن خبرنگار انگلیسی با اشاره به حیرتش از اهمیت زن در اسلام افزود: از بررسی جایگاه زن در قرآن متحیر شدم زیرا قرآن نه تنها زنان را محکوم و مظلوم قرار نداده، بلکه از آزادی آنان سخن به میان آورده، و بر تساوی زن و مرد از نظر ارزش، انسانیت، حق کسب علم و دانش و غیره… تصریح دارد. وقتی من قوانین طلاق و حق مالکیت زن را بررسی کردم، چنان مترقی و پیشرفته بنظر می‌آمد که گوئی به تازگی در دادگاه خانواده به تصویب رسیده است. به نظر من بسیاری از وکلا برای اثبات دعاوی خود از قوانین مدنی اسلام الهام می‌گیرند. با افزایش اطلاعاتم در مورد اسلام، حقانیت و عقلانیت آن بیشتر برایم آشکار می‌شود.

ایوان ریدلی اعتراف کرده که زنی مذهبی از فرقه پروتستان بوده است و مدتها معلم سندی اسکول بوده و در جلسات کلیسا به اجرای موسیقی می‌پرداخته است. اما به خاطر اینکه کلیسای انگلیس با تکیه بر مقبولیتش، اصولش را در طاق نسیان نهاد، از آن روی‌گردان شد.

yfonne-ridley2

ریدلی و حمایت صریح از فلسطین
ریدلی از سیاستمداران حزب احترام انگلیس است حزبی که جرج کلوی عضو مجلس عوام انگلیس ریاست آن را بر عهده دارد.

به گزارش «زن فردا» و به نقل از جهان، ایوان ریدلی یکی از فعالان دفاع از حقوق فلسطینیان و آزادی غزه در انگلیس است وی در یکی از تجمع های دفاع از فلسطین گفت: مبارزه برای فلسطین آزاد در حال ورود به مرحله تازه ای است که بسیار خطرناک تر و خونبارتر از قبل است.

این زن خبرنگار با اشاره به تعداد شهدای فلسطینی افزود: هرچه شمار خواهران و برادران شهید فلسطینی بیشتر می شود آن چه شاهد آنیم ویرانی و زوال رژیم صهیونیستی است.

ایوان ریدلی شهرک نشینان صهیونیست را به اوباش سرشار از تنفر تشبیه کرده و گفت: این شهرک نشینان چهره واقعی صهیونیسم را نمایان می کنند و ما این چهره را در جریان جنبش آزادی غزه برای شکست محاصره وحشانه غزه از دریا دیدیم.

وی در پایان افزود: چیزی که امروز بسیار روشن است این است که اگر چه اسرائیل به ما اجازه ورود به غزه را نداد اما آنها نتوانستند ما را متوقف کنند.

لازم به توضیح است که ایوان ریدلی در حال حاضر مجری پرس تی وی است.

منبع:http://zanefarda.ir/1389/06/%D8%AF

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

اختصاصی/رسانه نیوز:
دکتر محمد کاظم توحیدی پژوهشگر  و نویسنده کتاب "مهندسی اجتماع":
آینده پژوهشی نشان می دهد امریکا در حال فروپاشی است و ایالت های آن ادعای استقلال خواهند کرد.

بر اساس باورهای و مستندات و فرمان الهی در آینده پژوهی می توان دید که موج برائت تز مشرکین امام خمینی در سرزمین های اسلامی ادامه خواهد داشت تا محو اسرائیل غاصب و ایادی آنها و درآینده نزدیک شاهد از هم پاشیدگی ایالات امریکا و تقسیم آن به چند کشور خواهیم بود
واین ایتراتژی علائم ظهور است که بعضی بوسیله خودباوری دینی،آرمان خواهی و قسمتی بوسیله سونامی و زلزله ناتوان تسبیم می گردند.
حکامیکه موج بیداری را به تمسخر می نگرند و خودخواهانه بر مردم ظلم کنند و پایه های حکومتی خود را با خون حفظ کنند سخت در اشتباهند و بهترین فرصت آنان تسلیم شدن در برابر خواسته های مردم و خرد جمعی است

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

  

امام خمینی (ره) از ولادت تا رحلت

در روز بيستم جمادى الثانى 1320 هجرى قمرى مطابق با 30 شهريـور 1281 هجرى شمسى ( 24 سپتامپر 1902 ميلادى) در شهرستان خمين از توابع استان مركزى ايران در خانواده اى اهل علـم و هجرت و جهاد و در خـانـدانـى از سلاله زهـراى اطـهـر سلام الله عليها, روح الـلـه المـوسـوى الخمينـى پـاى بـر خـاكدان طبيعت نهاد .
او وارث سجاياى آباء و اجدادى بـود كه نسل در نسل در كار هـدايـت مردم وكسب مـعارف الهى كـوشيـده انـد. پـدر بزرگـوار امام خمينـى مرحوم آيه الـله سيد مصطفى مـوسـوى از معاصريـن مرحـوم آيه الـلـه العظمـى ميرزاى شيـرازى (رض) که پـس از آنكه ساليانـى چنـد در نجف اشـرف علـوم و معارف اسلامـى را فـرا گرفته و به درجه اجتهـاد نايل آمـده بـود بـه ايـران بازگشت و در خمـيـن ملجأَ مردم و هادى آنان در امـور دينـى بـود. در حـالـيكه بيـش از 5 مـاه از ولادت روح الـلـه نمى گذشت, طاغوتيان و خوانين تحت حمايت عمال حكومت وقت نداى حق طلبـى پـدر را كه در برابر زورگـوئـيهايشان بـه مقاومت بـر خاسته بـود, با گلـوله پاسـخ گفـتـنـد و در مـسير خمـيـن به اراك وى را بـه شهادت رسانـدنـد. بستگان شهيـد بـراى اجراى حكـم الهى قصاص به تهران (دار الحكـومه وقت) رهـسـپار شـدند و بر اجراى عـدالت اصـرار ورزيدند تا قاتل قصاص گرديد
بديـن ترتبيب امام خـميـنى از اوان كـودكى با رنج يـتـيـمىآشـنا و با مفهوم شهادت روبرو گرديد. وى دوران كـودكـى و نـوجـوانى را تحت سرپرستى مادر مـومـنـه اش (بانـو هاجر) كه خـود از خاندان علـم و تقـوا و از نـوادگان مـرحـوم آيـه الـلـه خـوانسـارى ( صاحب زبـده التصانيف ) بوده است و همچنيـن نزد عمه مـكـرمه اش ( صاحبـه خانم ) كه بانـويى شجاع و حق‌جـو بـود سپرى كرد اما در سـن 15 سالگى از نعمت وجـود آن دو عزيز نيز محـروم گـرديد .

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

افشاگری فرمانده کل سپاه درباره اهداف آینده جریان انحرافی

تشخیص درست مسیر، احساس تکلیف و شجاعت عمل به آن، در شرایط سخت و موقعیت‌های خاص انقلاب از جمله مسائلی است که معمولاً با آن مواجهیم که علاوه بر خودسازی به هنر مدیریت و دقت افراد انقلابی نیازمند است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: جریان انحرافی حاضر در بخش خصوصی دولت برای اثرگذاری در انتخابات آینده از طریق پول و رانت‌ به‌دنبال یارگیری است. سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور که در مجتمع فرهنگی و دانشجویی ۱۳ آبان(لانه جاسوسی سابق آمریکا) برگزار شد، گفت:بسیج همواره جزو نیروهای پیشرو انقلاب اسلامی بوده و دانشجویان بسیجی به دلیل جوان بودن، نقشی مهم و اثرگذار در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران برعهده دارند. وی با بیان اینکه بسیجی بودن وظایف و تکالیف خاصی را بر دوش افراد قرار می‌دهد، افزود: تشخیص درست مسیر، احساس تکلیف و شجاعت عمل به آن، در شرایط سخت و موقعیت‌های خاص انقلاب از جمله مسائلی است که معمولاً با آن مواجهیم که علاوه بر خودسازی به هنر مدیریت و دقت افراد انقلابی نیازمند است. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اگر به طور مداوم خود را در حال جهاد در راه خدا بدانیم، خداوند متعال در شرایط مختلف مسیر درست را به ما نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: حفظ روحیه جهادی و انقلابی باعث می‌شود وظیفه خود را به خوبی درک کرده و در شرایط مختلف، به نحو احسن به آن عمل کنیم. سردار جعفری در ادامه تصریح کرد: روحیه جهادی ملازم با بسیجی بودن است که اگر همواره توسط بسیجیان حفظ شود به طور حتم به عزت و اقتدار فردی و سازمانی منجر خواهد شد. وی با اشاره به اینکه امید داشتن به آینده در کنار نقد مشکلات و ارزیابی نقاط مثبت، همواره باید مورد توجه دانشجویان بسیجی قرار گیرد، گفت: یک بسیجی واقعی در کنار نقد مشکلات و چالش‌ها، با امید به آینده برای برطرف شدن آنها برنامه‌ریزی کرده و طرح ارائه می‌دهد. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نقش دانشجویان در انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: انقلاب ما به دلیل اینکه در مسیر حق حرکت می کند، به طور حتم با دشمنی‌های فراوانی در داخل و خارج کشور مواجه خواهد شد. سردار جعفری با بیان اینکه تشخیص راه حق و دفاع به موقع از آن، از جمله وظایف همیشگی رهپویان انقلاب اسلامی است، گفت: دفاع به موقع از حق، سخت‌ترین کار است و هر کس توانایی تشخیص حق و دفاع از آن را در شرایط مختلف داشته باشد، سخت‌ترین کار و بالاترین جهاد را انجام داده است و این‌گونه افراد قطعاً از ایمان بالایی برخوردار هستند. وی جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه سال ۸۸ و برخی مشکلات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی موجود را به عنوان نمونه‌ای از دشمنی‌ها در برابر انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: علاوه بر دشمنی‌هایی که همواره در حق انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، با آفت‌های مهمی در مسیر انقلاب برای مدیران و مسئولان که باید هموارکننده راه انقلاب باشند، مواجه هستیم. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برخی از همین آفت‌ها باعث شد افرادی که زمانی در مسیر انقلاب قرار داشتند، از آن خارج شده و حتی در صف مقابل انقلاب قرار بگیرند. سردار جعفری دنیاگرایی به جای آخرت‌گرایی و ترجیح دنیا در برابر دین را از جمله این آفت‌ها برشمرد و تصریح کرد: خودمحوری به جای خدامحوری و ولایت‌محوری و مسلط شدن غرور بر اشخاص از جمله آفت‌هایی است که در اثر جهاد نکردن مدام با نفس اماره، گریبان‌گیر افراد جامعه و به ویژه مسئولان موثر در نظام می‌شود. وی با بیان اینکه افراد و مسئولان هر چه دارای جایگاه موثرتر و تعیین‌کننده‌تری باشند بیشتر در معرض آفت‌های نفسانی قرار می‌گیرند، گفت: اگر به طور مداوم، در حال جهاد و مبارزه با نفس نباشیم، غرور بر ما مسلط می‌شود و بنا به قول قرآن‌کریم، شیطان بر ما مسلط شده و از مسیر حق خارج می‌شویم. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وجود برخی دیدگاه‌های اعتقادی، فرهنگی و سیاسی در بین برخی افراد اطراف رئیس‌جمهور نگرانی‌هایی را برای دلسوزان انقلاب ایجاد کرده است، به مدیریت دقیق رهبر انقلاب در مهار بحران اخیر اشاره کرد و گفت: تلاش و مدیریت خوب رهبر انقلاب مانع از این شد که این مسئله به اصلی‌ترین مسئله کشور تبدیل شود؛ هر چند که این مسئله در ذهن بسیاری از دوست‌داران ولایت می‌ماند و پاک نخواهد شد. جعفری با بیان اینکه جریان انحرافی حاضر در بخش خصوصی دولت، از طریق پول و مطامع دنیایی درصدد یارگیری است، گفت: این جریان برای دستیابی به اهداف خود و اثرگذاری در انتخابات آینده از طریق پول و رانت به‌دنبال یارگیری است. وی در پایان تأکید کرد: اتفاقات مهم در تاریخ اسلام نظیر حادثه عاشورا و غیبت امام زمان (عج) برای این رخ داد که مردم و امت اسلامی به‌صورت واقعی قدر نعمت ولایت را ندانستند و تجربه آن وقایع، امروز سبب درس‌آموزی و عبرت انقلاب اسلامی است و همه ما نه تنها در قول، بلکه در عمل، براساس سیاست‌ها و تدابیر ولی‌فقیه عمل کنیم و مسئولان نیز در اختلافات خود، نظرات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب می‌دانند؛ در این صورت است که جامعه دینی و انقلابی ما، به‌ویژه مدیران‌ ارشد آن، امتحان خود را نزد خدای متعال به‌خوبی پس می‌دهند و زمینه‌های ظهور بیشتر و بهتر فراهم می‌شود.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

روز جمعه روز حضرت صاحب الزّمان عليه السلام و بنام آن جناب است و همان روزى است كه در آن روز ظهور خواهد فرمود بگو در زيارت آن حضرت:

اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا حُجَّةَ اللّهِ فى اَرْضِهِ *اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا عَيْنَ اللّهِ فى خَلْقِهِ* اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا نُورَ اللّهِ الَّذى يَهْتَدى بِهِ الْمُهْتَدُونَ وَ يُفَرَّجُ بِهِ عَنْ الْمُؤْمِنينَ *اَلسَّلامُ عَلَيْكَ اَيُّهَا الْمُهَذَّبُ الْخآئِفُ *اَلسَّلامُ عَلَيْكَ اَيُّهَا الْوَلِىُّ النّاصِحُ *اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا سَفينَةَ النَّجاةِ* اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا عَيْنَ الْحَيوةِ* اَلسَّلامُ عَلَيْكَ صَلَّى اللّهُ عَلَيْكَ وَ عَلى الِ بَيْتِكَ الطَّيِّبينَ الطّاهِرينَ *اَلسَّلامُ عَلَيْكَ عَجَّلَ اللّهُ لَكَ ما وَعَدَكَ مِنَ النَّصْرِ وَ ظُهُورِ الاْمْرِ* اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا مَولاىَ اَنَا مَولاكَ عارِفٌ بِاُولاكَ وَ اُخْراكَ اَتَقَرَّبُ اِلَى اللّهِ تَعالى بِكَ وَ بِالِ بَيْتِكَ وَ اَنْتَظِرُ ظُهُورَكَ وَ ظُهُورَ الْحَقِّ عَلى يَدَيْكَ وَ اَسْئَلُ اللّهَ اَنْ يُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد وَ اَنْ يَجْعَلَنى مِنْ الْمُنْتَظِرينَ لَكَ وَ التّابِعينَ وَ النّاصِرينَ لَكَ عَلى اَعْدآئِكَ وَ الْمُسْتَشْهَدينَ بَيْنَ يَدَيْكَ فى جُمْلَةِ اَولِيآئِكَ يا مَولاىَ يا صاحِبَ الزَّمانِ صَلَواتُ اللّهِ عَلَيْكَ وَ عَلى الِ بَيْتِكَ هذا يُومُ الْجُمُعَةِ وَ هُوَ يَومُكَ الْمُتُوَقَّعُ فيهِ ظُهُورُكَ وَ الْفَرَجُ فيهِ لِلْمُؤمِنينَ عَلى يَدَيْكَ وَ قَتْلُ الْكافِرينَ بِسَيْفِكَ وَ اَنَا يا مَولاىَ فيهِ ضَيْفُكَ وَ جارُكَ وَ اَنْتَ يا مَولاىَ كَريمٌ مِنْ اَولادِ الْكِرامِ وَ مَأمُورٌ بِالضِّيافَةِ وَ الاِْجارَةِ فَاَضِفْنى وَ اَجِرْنى صَلَواتُ اللّهِ عَلَيْكَ وَ عَلى اَهْلِ بَيْتِكَ الطّاهِرينَ.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

             

علي بن محمد، عن عبدالله بن محمد بن خالد قال: حدثني منذر بن محمد بن قابوس، عن منصور بن السندي، عن أبي داود المسترق، عن ثعلبة بن ميمون، عن مالك الجهني، عن الحارث بن المغيرة، عن الاصبغ بن نباتة قال: أتيت أمير المؤمنين عليه السلام فوجدته متفكرا ينكت في الارض، فقلت، يا أمير المؤمنين مالي أراك متفكرا تنكت في الارض، أرغبة منك فيها؟ فقال: لا والله ما رغبت فيها ولا في الدنيا يوما قط ولكني فكرت في مولود يكون من ظهري، الحادي عشر من ولدي، هو المهدي الذي يملا الارض عدلا وقسطا كما ملئت جورا وظلما، تكون له غيبة وحيرة، يضل فيها أقوام ويهتدي فيها آخرون، فقلت: يا أمير المؤمنين ! وكم تكون الحيرة والغيبة؟ قال: ستة أيام أو ستة أشهر أو ست سنين، فقلت: وإن هذا لكائن؟ فقال: نعم كما أنه مخلوق وأنى لك بهذا الامر يا أصبغ اولئك خيار هذه الامة مع خيار أبرار هذه العتره، فقلت: ثم ما يكون بعد ذلك فقال: ثم يفعل الله ما يشاء فإن له بداء ات وإرادات وغايات ونهايات.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 ... 29 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.